2009. október 4., vasárnap

Antikvárcsoda

Úgy döntöttem én is írok már valamit, mert olyan, mintha itt se lennék blogolásügyileg:)
Eddig kicsit kedvetlen voltam, New York nem a kedvenc városom, de Hobokent nagyon szeretem: gyönyörű régi épületek, de azért látni az eget tőlük, van elég tér, levegő, kisvárosiasabb a légkör és nem utolsósorban nagyon emlékeztet Decatur-re. Ma elmentünk megnézni egy Antikváriumot a közelben, amit Toby, egyik lakótársunk fedezett fel tegnap. Endre titkon arra vágyott, hogy megtalálja Tolkientől a Gyűrűk Urát és a Szilmarilliont, én meg Flannery O'Connort szeretnék már egy ideje olvasni. Képzeljétek mi történt, mindhárom meglett, ráadásul a leértékeltek között. Mennyei Papánk ma ismét így udvarolt nekünk szeretetével: megadta titkos kis kívánságainkat. Összevethető a történet egy régebbi Decatur-i eseménnyel egyébként. Azontúl, hogy le vagyok nyűgözve megerősödött bennem a vágy, hogy valaha nyissak egy turifélét, ahol könyvek, zenék, ruhák, mindenféle megtalálható, mert olyan nagy örömet tud adni egy ilyen meglepetés...

3 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Szia Eneh! Örülök nektek! :) Én meg azt akartam veled megosztani, hogy képzeld, az egyik boltban (perzsa) láttam karizát... szóval oda a bizniszünk! ;) Olyan 6-8 ezer forintba kerül. Mondtad, hogy kint olcsóbban is kapni, nem tudod, hogy vajon most is? +:) Zsuzska

Dénes + Petra írta...

hajrá F.O.C, hajrá kegyelem :)

Eneh írta...

Zsuzska: sajna ezúttal nem tudtunk Ebay-ről rendelni. Bocsi. Egyébként én is kb annyiért vettem őket, úgyhogy megéri otthon megvenni.

Petu: számitottam rád:) Ma kezdtem el olvasni.

ha van kis időtök, irjatok, hogy vagytok... ki vagyok éhezve otthoni hangokra, nagyon hiányoztok!!!