2011. november 15., kedd

adventi naptárkodásom és ajándékötletek a Mikulásnak

Elkészült életem első sk. adventi naptára Bubókának. Innen szemeztem ötleteket és többet összegyúrva lett ez a végeredmény. Végre felhasználtam a már régóta gyűjtögetett wc-papír gurigákat:) Tudtam, h. jó lesz vmire! Ezennel közzétennék még néhány ötletet Mikulásra meg más kedveskedésre is csoki helyett!! A csokit nem nagyon értékeljük, mert függők vagyunk, nem egészséges és Ezrát is berekeszti, amitől mindenki roppantul szenved. Szóval jöhet:

  • bármilyen friss gyümölcs (mandarin, ananász, pomelo, banán, alma, körte, stb.)
  • bármilyen aszalt gyümölcs (vörösáfonya, szilva, barack, tényleg bármi)
  • olajos magvak (mandula, kesudió, dió, mogyoró, napraforgómag, tökmag, stb.)
  • puffasztott cuccok (köles, búza, rizs, kuki)
  • házi kekszek, ropi

Ezek mind egészségesek, és Ezrus például rajong értük, és még az emésztését is segítik. Én is ezeket rakok majd az ajándékok mellé a naptárba. Ja, és a minőségi keserűcsokit (70-80%-osat) is szeretjük, abból csinálhatok házi nutellát, v. házi túrórudit, vagy házi bountyt, házi szaloncukrot. És a termelői méz is népszerű, most is mézes abonettet nyammog őméltósága:) Igazából, mi a legjobban az ilyen házilag készített finomságoknak örülünk, amik nincsenek tele műanyaggal, meg cukorral. Plusz bele lehet sütni a szeretetet és sütés közben ránk gondolva imádkozni, az a legtutibb:), mert az mindig ránk fér.

2 megjegyzés:

Eszti írta...

Ügyes, tetszik az enyém, még nincs kész, de készül... alvásfüggő, mint tudjuk.

biborcsiga írta...

nagyon tuti.
én is gyűjtöm egy ideje a gurigákat.
viszont ha abigél véletlenül alszik, vero még véletlenül se.
úgyhogy talán majd jövőre - aztán csinálhatom egyből duplán:)