2009. április 6., hétfő

tavaszi furcsaságok


Hát eddig nem tudtam, hogy allergiás vagyok a pollenre. De már több, mint egy hete kapar, szúr a torkom, folyik az orrom, és ma már le is vagyok gyengülve. Először azt hittem, megfáztam, de tegnap felvilágosítottak, hogy a pollen a bűnös. Képzeljétek, itt annyi pollen van a levegőben, hogy a kocsik teteje tiszta sárga tőle, meg ha kimész a nadrágod alja is besárgul egy kis idő után. A lakosság egy része beteg, kerüli a kintlétet... A fákról meg miniatűr zöld kukacok lógnak láthatatlan damilfonalakon. Érdekes tapasztalat. Még szerencse, hogy rengeteget esik az eső, mert így tisztul a levegő, bár a hangulatunknak nem tesz jót ez a sötét, nyirkos, hűvös idő. De az illatok fenomenálisak és soha nem látott virágokban gyönyörködünk...

2 megjegyzés:

Edit1965 írta...

Sziasztok !

Elég durva pollen jár arrafelé.
Mikor jöttök haza ?

Eneh írta...

szia, május 28án