2010. október 27., szerda

Gondolatok Cape Townból


A következőkben szeretném megosztani, hogy mely gondolatok ragadtak meg a Lausanne-mozgalom konferenciáján Cape Townban. Ezek nem szó szerinti idézetek legtöbbször, hanem azt tükrözik, hogy én hogy értettem meg egy-egy gondolatot. Általában igyekeztem azt is feltüntetni, hogy kitől hangoztak el, néha kitérek arra, hogy milyen összefüggésben és ha valamit nem tudtam jól lefordítani, akkor azt leírtam angolul is. Remélem legalább néhány dolgot át tudok ezáltal adni abból, amit kaptam.

- Megtaláltad Jézust?
- Nem tudtam, hogy elveszett... viszont én egykor elveszett voltam, és Jézus rám talált.
(Ajith Fernando)

Jézus: Szubjektíven megtapasztalt univerzális igazság.
(Raavi Zacharia)

India’s national motto: “Truth alone triumphs.” (satyam-eva jayate)
India nemzeti jelmondata: “Egyedül az igazság győzedelmeskedik.”
(Andra Pradesh)

(Európa a szekuláris gondolkodásmód hatására vesztette el az evangéliumot.) Ha ismét meg akarjuk nyerni Európát az evangéliumnak, azt leginkább gondolatokon keresztül tehetjük.
(Stefan Gustavsson)

Ez a generáció azt nézi, hogy mit teszünk. (A tetteink, illetve az egyház tettei hitelesítik (vagy hiteltelenítik) az üzenetünket)
(Brema Salter McNeal)

A Közel-Kelet számára Jézus az egyetlen remény.
(Shadia Qubti and Daniel Sered)

A kényelem evangéliumát választjuk, VAGY azt az evangéliumot, amiért mindenünket oda kell adnunk?
(Michael Ramsden)

Isten jobban szereti az embereket mint a növényeket.
(A városban való szolgálat fontosságával kapcsolatban. Mivel a városban sok ember él, Isten nagyon szereti a várost)
(Tim Keller)

Nem tudom mihez kezdene a város e nélkül a gyülekezet nélkül.
(Milyen legyen egy városi gyülekezet, mennyire vegyen részt a város életében)
(Tim Keller)

Elhagyni a tanításunkat az egység kedvéért nem egyezik azzal, amit a Biblia mond.
(Vaughan Roberts)

Isten missziójának legnagyobb akadálya sokszor maga Isten népe.
(Chris Wright)


"Grace drew me home. Truth set me free."
"A kegyelem által hazataláltam, az igazság által megszabadultam..."
(?)

Nincsenek megjegyzések: