2008. november 21., péntek

Apróságok, amik nekünk fontosak, és Isten szeretét és gondviselését mutatják



Ma több dologban is megtapasztaltuk, hogy a mi Istenünk gondunkat viseli. Lehet, hogy távolról ezek nem olyan nagy dolgok, de nekünk bizonyságok Isten hűsége mellett.
1. Jövő héten Orlando-ba megyünk, Floridába. Ott van Disney World is. Ha nekünk kellett volna megfizetni a belépőt, akkor csaknem az összes pénzünk ráment volna. De Istennek (és Tibunak:) köszönhetően ma kaptuk meg a két ingyen belépőt Magyarországról (kösz Tibu).
2. Akik velünk utaznak, mind megkapták a csekkjeiket előre, de rólunk elfelejtkeztek. Tudtuk, hogy ha ma délután nem érkezik meg a postaládánkba, akkor bajban leszünk. De megérkezett időben, így anyagi problémáink se lesznek a következő hetekben.
3. Ma délután elkezdtem Joe Pass jazz-gitáros CD-i után kutatni az interneten, de aztán hagytam a dolgot, mert tudtam, hogy most nincs itt az ideje a CD-vásárlásnak. Erre délután, amikor a Clothes Closet-be mentünk (ingyen turi teológusoknak), ott várt ránk 1 Joe Pass CD (meg még néhány más is, pl. Ray Charles). Eddig nem voltak a turiban CD-k amúgy... (sztem ez a hely áll legközelebb ahhoz, ahogy Eneh elképzeli a Menyországot :)

Ennek a néhány eseménynek az együttállása arra tanított minket, hogy újra Istenben bízzunk és ne aggodalmaskodjunk. Még jó, hogy emlékeztetett :D Hallelujah!

4 megjegyzés:

Tibu írta...

Ó, tök örülök, hogy megérkeztek a kártyák!

Csináljatok képeket, mi nem mostanság jutunk el oda!

andristeso írta...

Wow, micsoda jó kis 3 pontos biz.tétel! :D
Én is kiváncsian várom a Disneyworld-ös beszámolót, főleg mert el sem tudom képzelni, mi abban a nagy szám, azon kívül, hogy egy bazinagy vidámpark...

Eneh írta...

Hát azt én is várom Andris, mert őszintén engem se nagyon izgat a dolog, de itt mindenki megőrül érte, és szerintük kihagyhatatlan...
Amúgy meg kiskoromtól fogva félek a vidámparkoktól...
Izgi lesz mindenesetre, bár az óceánt sokkal jobban várom:) meg most utoljára leszünk együtt Mattel, meg Khannal, angol és jamaikai barátainkkal:(

Colin írta...

Nagyon jo ezeket olvasni, jo hogy minden ok veletek es aldottak vagytok.
Nagyon profi a blog is, keep it up! :)