2008. november 6., csütörtök

Ja, még valami...

ugyebár nemcsak punk koncert volt november 4-én... hanem Amerika új elnököt is választott magának. A választások óta errefelé nagyon izgatott mindenki. A feketék és legtöbb fehér barátunk is örül az eredménynek, de akik nem rá szavaztak azok is békésen fogadták. McCain egy nagyon jó beszédet mondott, elfogadva a vereségét, és elismerve ellenfele győzelmét (mellesleg az a két amerikai lány, akikkel együtt hallgattuk ezt egyáltalán nem látták meg, nekik úgy tűnt, hogy hülyeségeket beszél, hazudik, és biztos nincs igaza. Asszem ők elég elvakultak e téren.) Az új elnök reményt jelent sok embernek. Sok evangéliumi keresztény is rászavazott. Most viszont biztos nehéz helyzetben lesz, hisz az ígéreteket tettek kell kövessék. Én személy szerint azt várom, hogy a külpolitikában békésebb lesz, és szociális kérdésekben sem fog nagyon libeláris irányba indulni. Meglátjuk majd...

2 megjegyzés:

Áron írta...

Endre, megkérhetlek, hogy nézz utánna valaminek?
Szóval, az elmúlt hetekben három nagyon eltérő dolgot hallottam Obamáról.
először pár hete azt hallottam h újjászületett hívő. ezért szurkoltam is neki.
aztán a napokban valaki azt mondta h muszlim. ez mondjuk kizárja az előzőt.
végül egy barátom azt mondta h a nagy gazdasági válságban most mindenki tőle várja a csodát, csak nehogy ő legyen az antikrisztus...
(mondjuk én azért ezt nem gondolom) viszont az érdekelne hogy ő most keresztény vagy muszlim, és te mint lelkész meg majdnem amcsi :) mit gondolsz róla.

(azért kérdés ez most bennem mert mindhárom véleményt olyanoktól hallottam akik nem beszélnek a levegőbe.)

köszi
Áron

Endre írta...

http://urbanlegends.about.com/library/bl_barack_obama_muslim.htm

Tehát nem muszlim, hanem keresztény.