2008. december 1., hétfő

Cipősdoboz mulatság

Biztos sokan ismeritek a Cipősdoboz akciót, ahol nagyon szegény gyerekeknek gyűjtünk cipősdobozokba mindenféle ajándékot, játékot, zoknit, meg tisztasági szereket, mi rajzoltunk is nekik, meg írtunk is rövid áldásüzenetkét, meg imádkoztunk értük ismeretlenül, de hittel és nagy
izgalommal. Nagyon szép és meghitt este volt, megtöltöttük az összegyűlt dobozokat, pizzát ettünk, karácsonyi muzsikát hallgattunk. Minden gyülinek, intézménynek ajánljuk ezt a programot.
El sem tudtam volna képzelni, milyen sokat fog jelenteni, amíg el nem kezdtem megtölteni egy csomagot és közben arra a kisfiúra gondolni, akinek ez lesz az öröme karácsonykor.



Mert nagyobb boldogság adni, mint kapni. (ApCsel 2o, 35)


Made with Slideshow Embed Tool
Köszi Andris a slideshow tippet.

2 megjegyzés:

andristeso írta...

szivesen a slideshow tippet! most találtam csak meg, hogy anno egyszer az andristeso blogra felraktam egy ilyet...

andristeso írta...

ja, és itthon is volt ilyen az erdélyi gyrekeknek!
http://www.mno.hu/portal/603566
Most láttam a cikket...
Jövőre jó lenne bekapcsolódni!