2008. december 3., szerda

Florida 1 Disneyworld

Ahogy Andris, én sem értettem mitől olyan nagy szám Disneyworld. Nem hittem volna, hogy ennyire jó lesz. Profi az egész, tele jobbnál jobb ride-okkal, nem jut eszembe a magyar megfelelője. Nem arról szól, h. mindenfele Mickey egerek rohangálnak. Inkább a legizgibb és leghatalmasabb vidámpark, amit valaha láttam. 1o órát töltöttünk ott, és 3 parkot próbáltunk ki (Magic Kingdom, Animal Kingdom és Epcot) ami rekordnak számít. Néhány kép talán segít kicsit elképzelni, de ki kell próbálni:

Made with Slideshow Embed Tool

Akit jobban érdekel, találtam pár tűrhető videót:

Pirates of the Caribbean Johnny Deppel

Expedition Everest

Big Thunder Mountain

Mégegyszer köszi Tibu.

3 megjegyzés:

Tibu írta...

Ó, tök jó, hogy élveztétek! Ez nekem egy kis megerősítés, hogy nem felesleges dolgokért gürcölök nap mint nap :)

andristeso írta...

tényleg atomállatzsiráf lehetett a képek alapján legalábbis. Persze innen Mao.ról minden ilyet kissé kétkedve és cinikusan szemlél az ember... a disneyworld-öt akkor nem igazán rázta meg a válság egyenlőre?

Eneh írta...

hát szerintem nem is fogja, amilyen tömeg van ott mindig, és soha nem zárnak be, eddig egyszer zárt be egy hurrikán miatt, meg szept. 11én