2010. február 13., szombat

Ajándékbörze Ezrának- csak türelmetlen családtagoknak

Ez a bejegyzés kizárólag közeli családtagoknak szól, bocs a többiektől. Lilla hugom indított a megírására, aki már türelmetlenül várja, mikor szponzorálhatja meg Ezrát valamivel:) Ruhára, cipőre kockázatos költeni a kiszámíthatatlan méretek miatt, meg mert rengeteg cuccot kapunk is. Egyébként kezdenek gyűlni nálunk mindenféle eszközök, van már kiságyunk, matracunk, kádunk, cumisüvegek, tejtartók, tetrapelusok, kifogó, sterilizáló, stb. Gondoltam összegyűjtök néhány ötletet, ami jó lenne majd Ezrunak és ha valakinek megtetszik az egyik, az lestoppolhatja magának de csakis egy megjegyzés írásával. Ezt a bejegyzés jobb alsó sarkában található "megjegyzés" szóra kattintva lehet megtenni. Akinek nem sikerül, az szóljon. Ez nagyon fontos, hiszen nem lenne jó ha ugyanazt többen is megvennék. A listát folyamatosan frissíteni szándékozom.

Ikea:

játszószőnyeg
kis kocsiszőnyeg
falilámpa

vatera:

babzsákhinta

teszvesz:

krokodil-hintaszék

más:

babaringató függőágy
körömvágó, fésű, lázmérő, szobahőmérő
takaró, másféle
kényelmes hintaszékféleség szoptatáshoz
4-5 pár zokni, többféle vastagságban, ha lehet színes legyen (kedvenceink: zöld, narancs, okker, türkisz, barna, szürke, bordó)

zene:

Szalóky Ági: Gingalló

7 megjegyzés:

biborcsiga írta...

és hordozókendőre nem lesz szükség?!?! vagy már megvan, csak kifelejtetted? jobb minden hintánál és bölcsőnél!

Eneh írta...

de persze, csak azt még nem válaztottam ki, előtte ki kell próbálnom, meg azt a német Ebay-ről akarom beszerezni

Lilla írta...

Tesókám!nagyon bejön a krokodilos téma:)arra szavazok,meg a zoknicskákra.A többit majd megbeszéljük.

biborcsiga írta...

ó, későn olvastam a választ, meg persze nem is tudtam, hogy mentek a fiúság konfira. elküldtem volna neked megnézni a világ legjobb hordozókendőjét.
de biztos jót fogsz választani.
ha esetleg érdekel, most találtam egy tesztelés alatt lévő kérdőívet:
http://celesztina.blogspot.com/2010/03/melyik-hordozo-valo-nekem-kerdoiv.html

Eneh írta...

de jó, köszönöm Manka, neked amúgy milyen van?

biborcsiga írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
biborcsiga írta...

az álomkendőm az a didymos indio, nekem egy natúr-barna van, már várom a tavaszt, hogy ne csak a kabát alatt bújkáljon:)