2010. február 28., vasárnap

Mosható pelus mizéria folyt. köv.

Időm számottevő részét mosható pelusos fórumokon töltöttem az utóbbi napokban, járkálni már úgyse nagyon bírok, csak minimálisat, mert rámjönnek a fájások, pedig elvileg még van 2 hónapunk. Szóval sokat fekszek és fórumozok, hogy ne koraszüljünk... Ma hajnaltól megint savat öklendezek, ezt nem szeretem, de kárpótlásul Ezra egyre többet és erősebbet rúg, amit most még szeretek nézni a hasamon. Vicces látvány, ahogy fel-felugrik, meg-megrebben a pocakom.
Végre elköteleződtem pár pelus felé, indulnak a megrendelések. Az ebay-n, hihetetlen olcsón találtam egy Rainbow BB nevű márkát, amiről jókat is olvastam, állítólag a Coolababy gyártói gyártják. Az a jó, hogy ha nem jönne-be, a mamami fórumon könnyedén el lehet adni bármit, szinte ráugranak a kísérletező anyucik:) Mivel rájöttem, hogy a rendkívül praktikus All-in-One, állítható méretű zsebes pelusok újszülöttekre még általában nem használhatók, rendeltem pár prefoldot, meg 1-2 pelenkakülsőt az első pár hónapra. Bár Ezra már 2 kg-os, vajon mennyit nő még 2 hónap alatt? A legtöbb újszülöttes kismama ugyanis a tetra/prefold+külső összeállításra esküszik. Hát, majd meglátjuk. Még jó, hogy tegnap este leadtuk a rendelést itt, mert ma már nem akciósak. Vettem egy gyönyörű úszópelust is, ugyanis készülünk majd babaúszásra. Már alig várom!! Ja és nagy örömömre felfedeztem pár profi honlapot/blogot a speckó tetra/prefold hajtogatásokról is. Kéne egy játékbaba, amin gyakarolhatnék, az igaziaktól még félek:)

1 megjegyzés: