2010. február 3., szerda

Új éra


Új időszámítás kezdődött el az életemben, a harmadik trimeszter, amit végre itthon töltök. Múlt péntek este, meló után a Piroska nevű retró étteremben elbúcsúztattak kedvenc kollégáim. Jó volt kicsit a munkán kívül együtt lenni velük, csülkös bablevest ettem, meg sültkrumplit és egy édes Kisvakondos Naptárat kaptam tőlük ajándékba, vagyis kaptuk, Ezrával. Borzasztóan fognak hiányozni, egész éjjel ezt az elszakadást próbáltam emészteni álmomban, szombat reggel meg kipattantam az ágyból a szabadságtól való izgatottságomban. Azóta is hébe-hóba alszom csak és legtöbbször ugyanazt az SAP-s álmot álmodom:) Nagyon sok tervem van, fel is írtam az ötleteket, hogy majd ne ijedjek meg, hogy hirtelen nincs is mit csinálnom:) Végre lesz időm rendes kajákat csinálni, gasztronómiai kalandokba bocsátkozni, talán festeni, olvasni, fordítani, mozogni, turkálni, Ezrázni, készülni a Nagy Napra. És persze sokkal többet láthatom majd imádott férjemet:) Na megyek is családi mozizni, itt az ideje a kihagyhatatlan dr. House-nak...

Nincsenek megjegyzések: