2010. május 20., csütörtök

A környezettudatos betűtípus

Eneh nemrég talált egy betűtípust, ami mivel lyukacsos, kevesebb tintát használ, így jobban védi a környezetet. Mivel érdekelt a dolog, utána is jártam, hogy honnan szerezhető be ez a zöld font, ám kiderült, hogy pénzbe kerül, és egy szoftvert is kell telepíteni hozzá.
Utána viszont felfedeztem egy másik rövid írást, amiből kiderül, hogy a Century Gothic betűtípus (ami alapból része az MS Office-nak) legalább olyan tintatakarékos, mint az Ecofont, ráadásul szebb is .

Tehát itt a felhívás: ha teheted, használj Century Gothic betűtípust, hogy ezzel is óvd a környezetet!

Mi is ezt tesszük.







3 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Halihó! :)
Én rendszeresen úgy intézem ezt a dolgot, hogy mielőtt kinyomtatom, a betűszínt 80%-os szürkére változtatom. Teljesen jól el lehet olvasni!! A gyerekeknek fel sem tűnik dolgozatíráskor... :D

Endre írta...

Ez is jó ötlet...

Szilvi írta...

Én pedig, ha tehetem, bepipálom a nyomtatóm beállításánál, hogy festéktakarékosan nyomtasson. :)