2010. május 16., vasárnap

újabb szenvedély kinézőben

Már megint lopok valamit Sarahtól, rasztamama példaképemtől. Egyébként a szülőmedence ötlete is tőle származik, örök hála és köszönet Kocsmáros Gabinak, hogy elvezetett a blogjára. (Nézzétek meg ezt a gyönyörű diavetítést az ő szüléséről, amikor kismamaságom alatt megijedtem a szülés kihívásától, mindig ezt a videót néztem meg és újra megjött hozzá a kedvem/bátorságom). De visszatérve az újabb szenvedélyre, most, hogy kezdek talpraállni, és tervezgetem, hogy végre újra sportolni fogok, a hullahopp-őrület kezd hatalmába keríteni. Azért a NIA mellett is szeretnék még kitartani. Na, nemcsak a szimpla ovis derék- meg csípőnkörzés érdekel, hanem egyfajta koreografált, spontán táncművészet. Ez a videó talán segít bemutatni:


Ráadásul a Balkán Beatbox az egyik kedvenc zenénk Ezruval manapság, sokat hallgatunk még Tracy Chapmant, Eva Cassidy-t, Selah-t, Christafarit, Santanat, Nadishana-t, meg hangdrumot.

Várom az érdeklődők, csatlakozni kívánkozók jelentkezését. Ha valaki tud Budapesten működő hullahopp klubról, lécci szóljon. Már ki is néztem az Ebay-n egy profi szétszerelhető, hordozható hullahoppot.

3 megjegyzés:

Lívi írta...

Köszi, ezt a vetítést, gyönyörű volt, Bogival együt néztük :-)

Nuska írta...

Én is a lányokkal, egy pissz nem volt négy percig, tátották a szájukat...velem együtt:)

Manna írta...

Szia!

Látom, ez a bejegyzés kb. egy éves, azóta sikerült valamire jutnod hulahopp ügyben?
Engem is elkapott a láz, és csodálkozva vettem tudomásul, hogy nálunk mennyire nincs ennek kultusza. Még hordozható (szétszerelhető vagy összahajlítható) karikát se lehet sehol kapni, nem hiszem el, hogy Amerikából kellene ideutaztatni! (a szállítás kétszer annyi mint maga az eszköz)....
De legalább találtam még egy érdeklődőt :)

Szép napot!

Anna