2011. október 5., szerda

hennavörös lettem!!




Miután levágattam a rasztát, meglehetősen uncsinak találtam seszínű kisméretű hajkoronámat. Mindig is természetes vörös akartam lenni, mert ugye kiskoromban is az voltam. Felkerestem hát a legegészségesebb, jótékony hatású hajfestéket. Ki gondolta volna, h. egy 100%-ban növényi és undorító mocsárszínű gyógypakolástól ilyen színű lesz az ember haja, ilyen szépen csillog és nem is kopik. Szerintem 100 g bőven elég lett volna belőle, legközelebb meg már csak a tövére kell, így tök olcsón megúszható. Köszönet Anyának a bátorságért, aki elsőként festette a hajamat szegény Ezrus nagy ijedtségére:) Féltem, h. nem fog megismerni a csöppség, vagy nem fog neki tetszeni, de egyáltalán nem viselte meg a dolog. Bővebben a hennáról itt, ja és nem szabad kevertet meg akármilyet venni, én tőlük vettem.

Nincsenek megjegyzések: