2009. január 21., szerda

csoda-nap

Annyira örülök, h. meg kell osztanom veletek. A mai napunk tele volt nagyon jó élményekkel és meglepi bombákkal. Először is hosszas komplikációk után megjött Thirza ajándéka, egy 1oo féleképp hordható kariza, aminek mindannyian nagyon örültünk. Aztán Endre meg Kati eljöttek velem úszni és kellemesen elfáradtunk (1 hónap kihagyás után). Aztán végre újra kinyitott a clothes closet és már megint Istenélménnyel távoztunk: kölcsön kellett kérnünk egy úszószemüveget mára, mert csak 1 van nekünk, erre a clothes closetben nem ott vár ránk egy cuki kis úszószemüveg, ami egyáltalán nem jellemző cikk arrafelé. Meg találtam még sok más cuccot is, aztán mikor hazaértünk kiderült, h. megérkezett a lassan 2 hónapja várt ösztöndíjunk, is amivel a magyar közösség támogat minket. És közben az is kiderült, hogy meglett az elveszettnek hitt tanítási gyakorlat-dokumentációm is. Ez aztán a csoda-nap, hála a Felségesnek.

5 megjegyzés:

Lívi írta...

ez aztán tényleg jó kis nap volt! :-)
a kariza 100féle hordhatóságáról kérnék valami infót/linket :-) Nagyon szép egyébként!

Eneh írta...

gondoltam, h. érdekelni fog a dolog.
Itt pl. láthatod, hogy megy ez:http://cgi.ebay.com/VINTAGE-INDIAN-SILK-WRAP-SKIRT-DRESS-KARIZA-DVD-L4317_W0QQitemZ180321904046QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item180321904046&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A5|294%3A50

Lívi írta...

Á, nem bírtam magammal és közben már rá kellett keresnem :-D
Szuperjó, nagyon ötletes! és a tied, valami gyönyörű! Selyem, ugye?
(Kár, hogy vagy 20 kilót le kéne dobnom, ha ilyesmit szeretnék hordani)

A keresgélés közben a videók között meg egy ilyet találtam, hátha neked is új, sztem nagyon jópofa ez is: http://www.youtube.com/watch?v=e0M2IVkRbWk&feature=related

Zsuzska írta...

Tyű, ha hazajössz, leveszem a szabásmintát!!! Baromi jóóó! :)

Eneh írta...

egyébként ez nem az enyém, Thirzának adtuk Karácsonyra ajándékba. De már én is vadászom az enyémet eBay-n. Persze majd odaadom a szabásmintát, egyszerűnek tűnik.