2009. január 18., vasárnap

evangelium

Boldogan közlöm a hírt: befejeztem a latin szakdolit, megszületett, még néhány formai korrekcióés végleg leteszem a lantot, hogy hétfőtől felvegyem az angollal... de legalább keddtől újra úszhatok. Az ima rámfér, mert eléggé ki vagyok purcanva:) Ennek ellenére megint nem vagyok álmos... Endre holnap prédikál a magyaroknak, és ma elkezdte írni a System of a Down-os dalunkat, nagyon tetszős... Hamarosan hozzáférhetővé varázsolom a szakdolim, h. akit érdekel olvashassa. Ja, ha valaki nem tudná, a címe: Abortusz az ókori Rómában Cicero, Ovidius, Seneca és Plinius szemével, de angolul írtam egyébként.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Előre a medve bőrére nem szoktam, de gratulálok. Remélem örremöd lesz a munkádban és meghozza gyümölcsét. A téma érdekes, főleg, ha sok tapasztalat is van melette. Az ókkorban v.színű csak olvasmányaidban jártál, de lehet fűszerezni. Hajrá az angolra és utána Mi babykat várunk majd.

Unknown írta...

Kata azt mondta, h. a szakdolidat véletlenül se tedd fel a blogra, mert, ha valaki korábvban beadja mint Te, akkor a Tiéd plágiumnak minősül és nem fogadják el. Ezzel nagyon vigyázz véletlenül se, még részletet se nagyon szabad feltenni.Ha leadtad, csak aztán teheted közkinccsé.

Eneh írta...

köszi a figyelmeztetést. Akkor majd áprilisban teszem fel, addig még úgyis javítgatom.

Edit1965 írta...

Eneh, magyarul is el lehet majd olvasni ?

Eneh írta...

én biztos nem tervezem lefordítani...