2009. január 1., csütörtök

Zene-bona

Az új év beköszöntével 3 zenés lapot szeretnénk ajánlani.

reFúzió néven néhány református éneket dolgoztunk fel Andrissal és barátainkkal. Aztán néhány év eltelt, mire a basszust meg a keverést befejeztük rajta, de most már megvan és nem sokára meghallgatható lesz ezen a honlapon (egyelőre a képek vannak fenn a felvételről):
http://www.refuzio.mlap.hu

A következő Andris alkotóblogja, szép népies dalokkal. Itt:
http://zamir.freeblog.hu/

És én is belekezdtem dalaim közzétételébe. Úgy tűnik, ahogy rátalálok magamra, úgy ilyen "endrés" dolgok jönnek létre. Elérhető itt:

3 megjegyzés:

gomeZZZ írta...

hú de gáz; ezt a post-ot csak ma olvastam... az az überciki, hogy pont a múlt héten poroltam le az mp3-akat, amiket kaptam anno. gondolkoztam, hogy neki kéne ülni, hátha még lesz ebből vmi...

persze örülök, hogy végül lett! és ezúton is mélységes... :$ :] majd meg is hallgatnám ám - egyelőre úgy látom nem lehet!

p.s.: A reFúzió blogon az az _ÉN GITÁROM_??? :D

gomeZZZ írta...

egyébként Andris blogjára pontosan az "előkerült" felvételek kapcsán találtam rá a héten - respecect!

no a _zuldur blog_ról meg nem is tudtam eddig - MEGARESPECT!

ilyenkor tölt el az a _kellemes_ érzés, hogy én mégis úgy kb. mit akarhatok kezdeni a zenéléssel...? naugye! úgyis hideg van, a gáz meg csak fogy; beteszem a szárazfákat a cserépkályhába, hogy legalább vmi hasznuk legyen ... :P xD

Endre írta...

Gomezzz, amennyiben még visszalátogatsz ide...
igen, az a te strato-d. Jól néz ki (a kezemben), nem? :D
Azokat a fákat meg úgyse bírnád a tűzbe dobni (remélem), mer' hát akkor min játszanád a Portrait of Tracy-t, meg a többi szép nóótát.
Ne szerénykedj, inkább szerezz, valaki dobos-havert, akivel nyomhatjátok a Drum 'n' Bass-t Gomezzz módon :D