2010. március 31., szerda

fetrengéseim szüleményei

Nem gondoltam volna, hogy eljutok idáig. Alig vártam, h. legyen időm kreatívkodni, festeni, olvasni, főzni, stb. De mostanában már szinte minden nehezemre esik. Ezra ágyhoz köt, kb 1-2 óránként le kell feküdnöm, hogy a kővé vált derekam, meg a húzódó hasam megpihenjen. Sétálni nem bírok, így ki se nagyon járogatok, max 1 kisebb túrát naponta... Mondhatni beszűkültem. Unom a keresztény irodalmat, (kivéve az olyan izgit, mint a Bruchko, meg a Viskó) fordítani nincs agyam, főzéshez be kell szerezni, meg sokat állni a konyhában, na meg a mosogatás... Aztán jött az ötlet: horgolni tanulni lenne jó, azt ágyban is lehet, kreatív, de mechanikus is, adottak a minták, stb. Hála Hannának, aki ajánlott pár honlapot alapozásnak meg egy jó kis könyvet, bele is vágtam, és azóta sikerült megalkotnom az első blokkokat a babatakaróhoz, nem is lettek olyan csúnyák így elsőre, bár sokat morfondíroztam a leírásokon, meg bontogattam is rendesen. Olyan ez, mintha egy rejtjeles írásra kéne rájönnöd. Aztán egyszer csak leesik és megérted. A fonalakat egy közeli turiban vettem kilóra, így elég olcsón megúsztam a kezdeti beruházást. És íme a kedvencem, Ezra első madárkája, Levendula, innen. Azóta Mandula is elkészült:) Egy új, színes világ látszik megnyílni előttem:) Köszönöm Ezra-baba.

3 megjegyzés:

biborcsiga írta...

de cuki, én is akarok ilyen madárkát!
én a horgolással ott tartok, hogy másfél órán keresztül válogattam egy csomóféle fonalat a turiban...
(na jó, a hordozós klub tomboláját megelőző éjjelre elkészült egy bénácska nyuszi saját kútfőből - de azóta csak újra vettem még fonalat)

hobbikonyha írta...

Nagyon cuki lett! És szép fonalakat sikerült venned!

Eneh írta...

köszi csajszik, éljen az új hobbi! Most egy teknőcön dolgozom éppen:)