2010. augusztus 14., szombat

Apa kocsit hajt...


Mondhatná Ezra, ha ismerné a Tudósok zenekar méltán híres számát (Ez az). Már előző hónapban letettem a KRESZ-vizsgát (1 hibaponttal... :) Az elmúlt héten pedig már volán mögé is ültem. Úgyhogy mindenki vigyázzon az utakon... :D

Amúgy izgalmasak ezek az első órák, nagyon élvezem őket, bár érzem, hogy van még mit tanulnom. De hát fura is lenne, ha nem lenne, hisz eddig alig volt tapasztalatom az autózással. Csak Ábel öcsém mutatott meg 1-2 dolgot pár éve, meg Lillus sógor, meg egyszer vezettem Amerikában egy automataváltós kocsit (bár gondolom mondanom se kell, hogy az mennyire más).

A szlalomozás már kezd menni, már általában a padka mellett is jól tudok megállni, és lejtőn kézifékkel elsőre el tudtam indulni! (Bár később voltak ezzel problémáim...) Érdekes módon egyelőre balra hátra jobban tudok tolatni, mint jobbra előre... fura...

Bár lehet, hogy még jó ideig nem lesz autónk, azért annak is örülök, hogy a teológiánál megfoghatóbb, gyakorlatiasabb dolgot tanulok. Na nem mintha a teológiának nem lenne gyakorlati következménye... Na mindegy, a lényeg, hogy ez egy nagy kaland most számomra, és kíváncsi vagyok hogy alakul majd.


Nincsenek megjegyzések: