2010. augusztus 18., szerda

Instant költözős móka Talipontosokkal

Tegnap egy délután alatt összeállt egy Talipontos csapat, hogy kiköltözzünk abból a lakásból, amelyikben tavasszal az istentiszteleteinket tartottuk (hogy miért kellett onnan kiköltöznünk, az egy külön bejegyzést megérne...). Ezzel a kis csapattal (Ibolya, Ákos, Lali, Mályki, Csaba és jómagam) aztán secperc alatt össze hordtuk a dolgokat (vagyis 2 óra alatt).

A legizgalmasabb epizód az volt az egészben, amikor én az utcán ültem egy fotelben, őrizve a cuccokat, és mikor elhaladt mellettem egy idősebb néni, beljebb húztam a székem. Erre néhány méter után visszajött a hölgy és ezt mondta: "Szeretném, ha ezt elfogadná." és ezzel a kezembe nyomott egy üveg barna sört. A többiek alig hittek a szemüknek, amikor megláttak az értékes nedűvel, és sóvárogva nézték, remélve, hogy majd ők is kapnak belőle. Aztán volt aki próbálkozott ezzel az utcán fotelbe ülős módszerrel, de hasztalan... nem lehet ezt csak úgy akárhogy csinálni... :)

Szóval ezzel is megvolnánk... a gyülekezettel keressük az új helyünket, van is 1-2 dolog kilátásban, de az már biztos, hogy a lakásból már kiköltöztünk.

Lalival a végén arról beszéltünk, hogy annyira jó móka volt, ezt valamikor meg KELL ismételni. De ahogy alakulnak a dolgok aligha kell ezt külön kérni, biztos, hogy lesz még költözésben részünk. Viszont tényleg jó móka volt, ami szerintem költözésnél nagy szó! Éljen a Talipontos költöztető brigád!

Nincsenek megjegyzések: