2011. július 19., kedd

házi nutella

Gondoltam megosztom veletek legújabb kedvenc finomságom receptjét: íme az egészséges házi nutella, mennyei íz, cukor, tartósító, e-betűk, színezék, stb nélkül. Itt találtam a receptet.

Hozzávalók: 6 dkg török mogyoró, 80 ml méz, 100 g étcsokoládé, 70 g vaj, 100 ml tej

A mogyorót egy teflonos serpenyőben pirítsuk meg. Akkor jó, ha pattogni, sercegni kezd.
Még forrón dörzsöljük le róla a héját, majd amilyen finomra lehet, őröljük le.

A tejet, mézet, és vajat forraljuk fel, majd tördeljük bele a csokoládét is.
Húzzuk le a tűzről, és addig keverjük, amíg a csokoládé teljesen fel nem olvad.
Ekkor keverjük bele a mogyorót.

Én több mogyit és mézet használtam, és nem dörzsöltem le héját, így is fenséges. Nagyon gyorsan kész van, a mogyit szuper gyorsan le lehet darálni kávédarálón.


Jó nyammogást!!

2 megjegyzés:

Dávid írta...

Szeretünk benneteket :-)

Eneh írta...

Mi is, cuki hozzászólás:)