2009. május 17., vasárnap

diplomaosztó



Hát ezt is megértük. Tegnap, azaz szombaton megkaptam a ThM (Master of Theology) diplomámat. Nem érzem magam ettől okosabbnak :P de jól esett lezárni ezt az évet így hivatalosan is. Kicsit örülök is, hogy itt ilyen nagy dolgot csinálnak belőle.

A családunkat nagyszerű magyar barátaink Zoli és Csaba illetve a gyüli-családunk Robbie, Chris és Susan pótolták. Meg persze ott voltak azok a családok is, akiket Hálaadáskor meg Karácsonykor megismertünk, jól esett őket is viszont látni.

Mint az a képeken is látható, a négyszögletes sapkánál csak a kapucni volt mókásak, amit a ceremónia keretében ránk aggattak.

Amúgy végig nálam volt a diplimaosztó alatt egy gumi-egér, de aztán nem rosszalkodtam...

Este pedig stílszerűen a Golden Buddha (Arany Buddha) étteremben ünnepeltünk, ahol ínyenc kínai kaját szolgálnak fel. Mondjuk annyi volt az extra, hogy délután elmentünk egy kis sétára, és félórával a megbeszélt idő után értünk haza (2 és fél órát beszélgettünk és észre se vettük, úgy elrepült az idő). Tehát kb. 1 órával később értünk oda mint az összes többi barátunk. Aki ismer minket, az mondjuk nem lepődik meg...

Nekem sokszor furcsa érzés a figyelem középpontjában lenni, de az is igaz, hogy úgy éreztem, hogy van mit ünnepelni. Hisz mégiscsak elkészítettem angol nyelven egy tudományos munkát...

4 megjegyzés:

gomeZZZ írta...

gratuláció, Master ;]

Lívi írta...

Hű, gratulálunk!!! :-)
A kapucnit én nem láttam a képeken. Hol van rádaggatva?

Endre írta...

Hát van ahol látszik, ilyen kék-sárga-piros cucc, de nem kell feltenni. Pedig amúgy vicces lenne...

Lívi írta...

Jaa! Én a fejeden kerestem :-D