2008. október 13., hétfő

Ginaféle sörkifli

Ezt sütöttem ma Endre órájára, fincsi lett elsőre is.

Ha valakit érdekel a recept:
Hozzávalók 64 kiflihez:
1kg liszt, fél liter tej, 2 dl olaj, 1 evőkanál só, 1 kávéskanál cukor, 7 dkg élesztő
Tésztát csinálsz belőle, jól kidolgozod, csinálsz belőle négy cipót, és 1 órát pihenteted.
Kinyújtod a cipókat kör alakúra, közepes vastagra, megolajozod a tetejét és 16-olod őket. A cikkekbe lehet tenni sajtot, sonkát, vagy ha édesre akarod, lekvárt, csokit. (én amikor édes töltelékkel csinálom, akkor a só és a cukor arányát a tésztában meg szoktam cserélni...)Feltekered a cikkeket, a kör szélétől a közepe felé haladva, a tetejüket megtojásozod, tetejére köménymag, reszelt sajt, szezámmag, cukor, só, ki mit szeret. Előmelegített, középmeleg sütőben addig sütöd, míg szép világosbarna színe nem lesz.

4 megjegyzés:

hobbikonyha írta...

Fincsi lehet, köszi a receptet, az mindig jól jön!:)
Jó olvasni a blogotokat, nagyon szeretjük Somival!:)
Puszi:
Hanna

Unknown írta...

Én is ki fogom próbálni. Mostanában ezeket szeretem.Puszika Anya

Eneh írta...

Anya, végre megjelentél, már nagyon vártalak, büszke vagyok rád, h. így megbirkóztál a technika kihívásaival...:)

Iohannes athanatos írta...

Nyamm! Kösz, Eneh! Kösz, Gina!