2008. október 31., péntek

Halloween

Hihetetlen mire képesek ezek az amerikaiak. Tombol a Halloween-verseny. Vannak egyenesen horrorisztikus, ijesztő kertek vörösen villogó szemű hollókkal, koporsóval, és igazi kis sírokkal (földhalmok), vannak kisgyerekesen viccesek, műanyag, színes csontvázakkal és sírkövekkel, vagy felfújható szellemekkel, tökökkel. Nem tudom mire vélni, biznissz ez is persze, mint a Karácsony, de hogy miért jó szellemeket, démonokat előcsalogatni, és jó kísértést kívánni nekik, tudva, hogy az valami rettenetesen ijesztő és romboló dolog, ezt nem értem... Jó szórakozást a képekhez. Majd még bővítem a kollekciót holnap...

Halloween kertek


Nem feltétlenül erről szól, de eszünkbe jutott és szerintem gyönyörű zene:



3 megjegyzés:

Lívi írta...

Úgy látom a műpókháló-gyártók kaszálták idén legnagyobbat
:-)))))

Lívi írta...

Kész vagyok ezektől a kertektől :-o

A behálózott gnómtestű lényt felfaló háromszemű pókkolosszus... Hát, az kegyetlen. Azonnal küldöm az Ízlésrendőrséget! :-)))

andristeso írta...

Szerintem mégiscsak lehet ennek valami lélektani haszna. A magyar tanárnőmtől tudtam meg, hogy a Grimm-mesék mennyire jót tesznek a gyerekeknek, mert a megökkentő és ijesztő dolgokat gyorsabban feldolgozzák később, és kevésbé lesznek félénkek. Tehát bátrabbak lesznek. Lehet, hogy a Halloween-nek is van ilyen hatása... ???