2008. október 23., csütörtök

Zenészeknek kötelező, de mindenkinek ajánlott

Nem hagy aludni az 'August Rush'. Nézzétek meg és írjatok róla, lécci...Szétrobbanok, valami emésztő vágy és öröm feszít, kínoz, unszol és kényszerít az alkotásra, mintha valami rég elfeledett-eltemetett részem támadna fel a romok alól...vajon mi van a tízéves porréteg alatt? Zenét, festéket, szavakat, táncot; fájdalmas örömöt éneklek; ősi meséket, titkos kertben játszott elfeledett dallamokat. Istenarcúságunk üldöz minket...remélem megtalál és engedünk neki.

3 megjegyzés:

Filologus írta...

Tavaly vizsgaidőszakban láttam és vagy háromszor megnéztem egymás után. Akkor az érzelmessége nagyon hatott rám, de kíváncsi vagyok milyen lesz most Eneh bejegyzése után.

Eneh írta...

én is kíváncsi vagyok...

Dénes + Petra írta...

hah, jó a trailer, meg is nézzük, szerintem :)