2008. október 27., hétfő

Gitár Mennyország






Szombaton voltam a gitár (vagy inkább gitáros?) mennyországban. Egy kedves magyar barátunk Zoli vitt el oda, aki szintén jól érzi magát szárított fadarabok társaságában.
PRS gitárokat akartam elsősorban kipróbálni (www.prsguitars.com a képen is épp egy ilyennel ülök), mert elvileg kicsit más a nyaka a 22 bundosnak mint a 24-esnek (a CE szériában). De mindegyik hiperkényelmes volt. Mondjuk 2OOO dollárért nehogymá ne legyen az.
Egy Music Man Axis is a kezembe került, ami szintén nagyon jó hangszer, csak ilyen strato-s hangja van, ami tök jó, de nekem már van olyanom. Kézbe vettem még 1 Gibson Les Paul Studio-t, ami szintén nagyon jó hangszer. De a PRS-ekbe szerettem bele. Kipróbáltam 3-at, és egyik jobb volt, mint a másik. Nagyon kényelmes a nyak, gyönyörű változatos a hang, és szép is. A képeken drága gitárok láthatók a falon, illetve egy szupernagyi (mögötte egy kicsit látszik a kb. 4 x 15 m-es fal részlete végig tele gitárral).

3 megjegyzés:

Eneh írta...

Hozzá nem értőknek a PRS Paul Reed Smith-t jelent (Kovács Nád Pál), ő az a fazon, aki kitalálta ezt a fajta gitárt...leegyszerűsítve, a PRS a Les Paul és a Stratocaster keveréke...
penge kis zenészfeleséggé kerekedtem, mi?

Lilla írta...

Sógor!Csorgattad nyálad,mi???!!!pusz

gomeZZZ írta...

atom... xD