2008. október 13., hétfő

Művészeti est a Vineyard gyüliben




Végre valahára megtaláltuk a gyülinket, vagyis a gyüliinket, ugyanis nem bírunk választani 2 közül, mert mindkettő annyira tetszik, és mindkettő felkészít majd jövőbeli elhívásunkra, csak más-másképpen. A Vineyard még egész új közösség, tavaly januárban alakult meg, kb 25-3o tagja van, akik nagyon befogadóak, szimpatikusak. Először szombat este találkoztunk velük, de akkor még inkognitóban. (bár kértem, hogy játszzák el a kedvenc jazz standardünket, és megtették (Summertime)) A gitáros középen Chris, a lelkész, vagány mi? És másnap kiderült, jól sejtettem, h. az együttzenélés is missziós, a banda tagjai nagyon régi, nem feltétlenül keresztyén barát-zenészek. Jó hozzáállás szerintem. Megjelentek mindenféle tetkós, lyukasfülű arcok is, ami sokat elárul egy gyüli nyitottságáról, kár, h. nem csináltam róluk fényképet. A vasárnapi istentiszteleten beszélgettünk is, meg imádkoztunk is együtt. Örültünk egymásnak, jó volt.

Mivel a youtube-on hosszas keresgélés után sem találtam egy igazán tetsző Summertime-ot, maradok az aktuálisabb Atumn Leaves-nél. Gyönyörű, szép őszt mindenkinek:

1 megjegyzés:

gomeZZZ írta...

ó. szóval Vineyard. :]